sobota, 12 czerwca 2010

...Zraniona Miłość. '


- Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest, ale nie zawsze jest odwzajemniona
- Ja chcę być jedynie tą, o której myślisz...
- miłość est piękna, ale pamiętaj, że ona nie wraca
- Żegnaj na zawsze. Zapomnij co było. Przepraszam za kłopot. Dziękuję za miłość...
- on był dla niej większy niż Bóg, żeby on jeszcze kochać mógł...
- Docenić miłość potrafi tylko ten, kto ją stracił...
- ...To,na czym zależało mi najbardziej.. doceniam dopiero po utracie...
- Już nic dla mnie nie ma znaczenia....bo przy mnie Ciebie nie ma...
- ...Pozwól mi, spróbować jeszcze raz, jeszcze raz ... daj czas
- CAŁOWAŁEŚ,PRZYTULAŁEŚ NADZIEI NAROBIŁEŚ I CZEMU MNIE ZOSTAWIŁEŚ?
- czasem się zastanawiam czy to ma sens, czekać aż Ty powiesz: KOCHAM CIĘ
- Dlaczego Nie Mogę O Tobie Zapomnieć? Przecież nie kochasz, nie pamiętasz..:(
- Czuje w sobie gniew, bezpowrotnie tracę Cię ..tonę, tonę w morzu łez
- Kochać kogoś potem stracić to tak jak kupić szczęście i łzami zapłacić
- Tnę się żyletka płacze krwią......Co będzie miedzy Tobą a Mną..???:(:(
- Rozkochałeś...Dałeś nadzieję... Zostawiłeś jak śmiecia...
- Pieściłeś,całowałeś, obiecywałeś.....PO CO TO WSZYSTKO??
- Ja Cię kocham Ty mnie nie... dlaczego ta miłość taka trudna jest?;(
- zrobiłeś z mojego życia cmentarz...
- Kochałeś..Obiecywałeś.. Słowa Nie Dotrzymałeś.. Serce Mi Złamałeś......
- Mówią mi olej go ... możesz mieć każdego ... ale ja chce tylko JEGO ..
- nagle w jednej sekundzie stał się człowiekiem mi obcym...
- Bo to co dla mnie miało sens, odeszło razem z Tobą...
- ..On powiedział: Teraz na samotność jesteś skazana..
- Pocałuj mnie ten ostatni raz Bym umarła czując smak Twych ust
- .. .może docenić Cię nie umiałam. . . może za dużo powiedziałam. . .
- wczoraju marłam z miłości a dziś umieram z tęsknoty
- Gdy jestem w miejscach gdzie byliśmy razem-przystaje i cicho płaczę...
- Nikt nie odbierze tego, co w sercu mam...Ty na zawsze jesteś i będziesz tam...=((
- Patrz na mnie...widzisz jak życie boli...jak wszystko się pierdoli??!!
- Powiedz gdzie byłeś? Ja tak czekałam.. Powiedz co robiłeś, Gdy do lustra płakałam?
- Wytłumacz mojemu sercu, że bić do Ciebie nie powinno...
- Łatwo powiedzieć koniec, trudniej przestać kochać...
- ...I nikt nie rozumie, że jedno serce nie wystarczy by żyć...
- Nie jest łatwo powiedzieć żegnaj i żyć jakby Ciebie nie było...
- Topię się w oceanie wspomnień...Nie potrafię Cię zapomnieć...
- Najgorzej być nikim dla osoby, która jest dla Ciebie wszystkim
- Mój Anioł pozwolił mi umrzeć, bo wie że bez Ciebie nie potrafię żyć..
- Tylko czasem, gdy ktoś dzwoni, mam nadzieję, że to Ty...
- nagle tak cicho zrobiło się w moim świecie bez Ciebie...
- Czasami jedna rzecz, na którą patrzysz będzie jedyną, której nie możesz widzieć...
- Kto by uwierzył, że dla niej światem był jeden człowiek...?
- może...gdybyś był kimś innym niż jesteś...
- ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłość trwa najkrócej
- gdybyś był, a nie bywał. raz na jakiś czas. byłabym wreszcie "czyjaś
- gdybyś miał, a nie miewał. czas i chęć i gest. byłabym na wyłączność. . .
- wyziębia nam serca wiatr. . .
- Ciężko było tak po prostu przyjść i usłyszeć, że dla Ciebie umarłem. . .
- Zapomnieć znaczy nie kochać, jeśli kochasz nie zapomnisz...
- Łatwo jest powiedzieć "To Koniec" ..lecz trudniej zapomnieć....
- Tak bardzo mi zależało...skłamałeś...zraniłeś...opuściłeś :(
- Nigdy nie mów: "Na zawsze"... nigdy nie powtarzaj: "Kocham Cię"... nigdy !
- ....a myślałam...po co dałeś mi nadzieję......
- Kiedyś zapomnę o Tobie i o tym ze mogliśmy być razem =(
- Prawdy nie znałam no bo po co? Fałsz i kłamstwa wyszły na jaw... :(
- Mówiłeś,że mogę Ci zaufać... chyba się pomyliłeś. Nie znasz siebie?! :(
- ...Kiedy się skończyło zrozumiałam jak Cię kocham a teraz został żal...
- Teraz muszą z niszczyć to co razem stworzyli...
- Tak bardzo chciałabym zapomnieć ale jesteś zbyt blisko....
- Ja Sama... On z Nią... Przy Mnie Łza... Przy Niej On... =(
- ...Bo byłeś tym promieniem światła ... co wszystko dał i zabrał... kiedy zgasł.
- Teraz kiedy widzę Cię nie czuje już jak serce drży.. powietrza brak.. a w oczach łzy.
- Jak mam wyrzucić z serca swego żal..
- Szkoda,że dopiero teraz wiem ile w jego myślach było mnie…
- Zgubiona droga, stracony czas....Nie ma siły na miłość...

1 komentarz:

  1. bardzo ładny i interesujący blog. zapraszamy do naszego lalalovee.bloog.pl . u nas znajdziesz miłosne historie i wiele różnych rzeczy , oraz u nas można otrzymać pomoc na temat bliskiej osoby z którą masz problem i nie umiesz sama sobie z tym poradzić , poradę można otrzymywać przez napisanie do nas email ;). zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń