poniedziałek, 14 czerwca 2010

...Szczęście '


- ... bO ja znalazłam powód bY ŻYĆ... jesteś nim TY :**
- dajesz mi szczęście <3
- ..i w głowie ta sama myśl, że serca nie da sie oszukać ;*
- Marzenia trzeba spełniać! :)
- Pamiętam dzień, w którym się w tobie zakochałam.
- Ty - mój osobisty powód do szczęscia ;*
- “uwielbiam, gdy wpatrujesz się w moje źrenice jakbyś widział tam szczęście”
- W mym sercu jest Twój dom, zamieszkaj w nim i ciesz się chwilą tą...
- "...jaki kolor radość ma, podaj mi barwę, pomaluję świat swój..."
- Dobrze wiem... będziemy szczęśliwi będąc razem-zaufaj mi!..prosze:*
- I teraz już wiem, że warto czekać na te lepsze dni... ;]
- BoIsZ SiĘ IśĆ SaM PrZeZ ŻyCiE? ...Ja cI PoMoGę, PoDaJ Mi tYlKo dŁoŃ.
- "Szczęście".. Podobno istnieje coś takiego?
- `poczuć życia słodki smak... ;**
- ` Pełnym żaglem chłonąc każdą z chwil jeszcze raz ... ! `
- ..bo życie jest po to by je przeżyĆ .. ! Komuś zaufaĆ i w co uwierzyĆ!
- .. to co ważne obok siebie blisko mam :);***
- Nie trzeba mi więcej nieba :**
- .. to właśnie jest wielkie szczęscie !! <33
- Bo Ty Dajesz Szczęście Mi,Chcę Zostać z Tobą Gdzy Tworzymy Wspólne"MY"
- 'Narysuj flamstrem szczęście...'
- Kupię kilo szczęścia... cena nie gra roli ;))
- Chcę być jedyną, która sprawia, że jesteś szczęśliwy..
- ...czasem wystarczy uśmiech aby poczuć się szczęśliwym... =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz