wtorek, 15 czerwca 2010

...Nienawiśc '


- Iść swoją drogą nie dać satysfakcji Wrogom

- Nienawidzisz mnie? - Fajnie... Słyszysz te brawa? - Są dla mnie!

- Śmiej się prosto w twarz wszystkim szmatom!

- Bóg napisał wstęp: szanuj ludzi kurwy tęp!

- Chcecie żyć w nienawiści, jebani egoiści?

- Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

- Dam Ci tysiąc powodów, by Twoja nienawiść była jeszcze większa

- Słodka, Niewinna? Idiotka, Naiwna? Suka Czy Szmata? Jak Wolisz...Mi To Lata

- Nienawidzisz mnie? Niefart, wiesz? bo ja się tym karmie

- Dla głupców tych co się czują na siłach by nazwać mnie dziwką

- Zazdrościsz? Twoja krytyka mnie nawet nie dotyka!

- Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce, wiesz? Tak robi tylko zwykły leszcz!

- Twoja opinia mało mnie interesuje. Znam Swoją Wartość i Tym się kieruje.

- Wiesz co mnie boli? Że ludziom w głowach się pierdoli

- Robie to co ludzie, krytykę pierdole. Tak jest fajnie, i ja tak wole

- Może najpierw przyjrzałbyś się sobie, a nie wpierdalał w to co ja robię

- Wrogów mam nie wielu. Ale środkowy palec właśnie dla Ciebie skurwielu

- Niby miasto, a świnie luzem chodzą

- Przez całe moje życie te same wredne ryje!

- Nie ma ludzi niewinnych. Są tylko Ci, którym winy nie udowodniono.

- Złe nie śpi, natomiast dobre zasypia bardzo często.

- Kim jestem? Nie znasz mnie, a mówisz, że kur*a wiesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz