wtorek, 15 czerwca 2010

...Prowokacja '


- Miałeś rację – znalazłam kogoś lepszego

- I pamiętaj! Do mnie się nie wraca!

- Nie masz pojęcia, ile cennego miałeś w swoich rękach

- Raz ty okłamałeś, raz ja oszukałam… lecz nigdy nie wiedziałeś, że wciąż Cię zdradzałam…

- Pocałunki są mową miłości, więc może wpadniesz i się wypowiesz?

- To kobieta wywiodła mężczyznę z raju i tylko ona może go tam zaprowadzić

- I śmieję się z Ciebie, bo myślałeś, że jest grzeczna? Raczej grzeszna…

- To co było już nie wróci, a ona i tak Cię rzuci…

- Kiedyś uzależniłam się od Ciebie… na szczęście odwyk podziałał

- Dałbym sobie za Ciebie rękę urwać, i co? Nie miałbym kurwa ręki!

- Uczę się na błędach, a o Tobie mógłbym magisterkę napisać

- Myślisz, ze jesteś fajny? Masz rację. Nie odbierajmy ludziom marzeń

- Piję za zdrowie chłopaków, którzy mnie zdobyli… frajerów którzy mnie stracili… i farciarzy którzy mnie poznali

- Nienawidzisz mnie? Proste! To nie jest mi obce. Zawsze wszystkie dziewczyny były o mnie zazdrosne

- Byłam jedyną na milion? ha! Ty byłeś jednym z miliona!

- Miłość jest wieczna… zmieniają się tylko partnerzy

- Kobieta – obiekt pożądania na bardzo krótki czas. Zabawka którą możesz rzucić, i zdobyć jeszcze raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz