niedziela, 13 czerwca 2010

...Cytaty '


- Ceń słowa ... każde może być Twoim ostatnim...
- Ci,co milczą wykazują największą odpowiedzialność za słowa...
- Czasem to, czego szukasz, jest tym, od czego uciekasz
- Człowiek. - Jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia, które ma dla innych, ale i za te, które w innych budzi...
- "Dzięki Tobie miałam wszystko, przez Ciebie nie mam nic..."
- "Serce, to ono jedno Ci podpowie jak masz żyć...ono nie zdradzi, nie oszuka tak jak nikt..."
- Nie rób scen
dla frajera
przecież nikt na miłość nie umiera
Skończ grę
na czas
w którym nie ma już nas
- ` Mogę być całkiem sama
łatwa rzecz
żaden dramat
gdy Ty
dasz mi w kość
dasz sam sobie na złość
- Połowa serca zgubiła się gdzieś na marsie
I jedynym lekarstwem jest umysłu trzeźwość
I sobą też gardze, bo cierpie przez to że:
Nie potrafie czasem odwrócić się plecami
Od tych ludzi którzy ranią mnie i mają mnie za nic
Nie umiem sobie radzić, nie jestem aż tak twarda
Z najprostrzymi sprawami potrzebuje oparcia
Potrzebuje miłości i uczuć prawdziwych
Ale wole nic nie mieć niż mieć coś na niby
- I co mam teraz powiedzieć?
Że tak bardzo tęsknie?
Że analizuję wszystkie wspólne chwile?
Że wciąż powtarzam sobie nasze ostatnie zdania?
Tak.. Tęsknie i to bardzo..
Za Twym spojrzeniem,
Za ciepłym uśmiechem,
A w szczególności za Tobą ;*
Teraz wiem jak bardzo mi na Tobie zależy..
- I szczęście pachnie kawą. I chłoniesz je z bliska.
A chłód w pokoju sączy waniliowe mleko."
- Znany był z tego, że dziewczyny traktowal jak jednorazowe chusteczki higieniczne: spuścić się i wziąć nową.
- Mocny Charakter???
Wbijesz Mi Nóż W Plecy?!
Dobrze... Ja Tobie Siekierę!
- -Chodź pomogę Ci. Podaj rękę.
-Ale...
-No dalej, zaufaj mi.
-Ale jak coś pójdzie nie tak, Ty też...
-To spadniemy razem..."
- `By wszystko nam się rozplątało węzły konflikty powikłania`
- `Inna niż wszyscy !? Pff...możliwe bo jestem wyjątkowa.!.`
- - A ty jak się masz? - spytał Puchatek. - Nie bardzo się mam - odpowiedział Kłapouchy. - Już nie pamiętam czasów, żebym jakoś się miał
- Dobrze, więc nadal udawajmy, że wszystko jest okej. W końcu bawimy się w teatr, nie?
- Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać, ci którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany, ściana i tak zawsze swoje wie."

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń