poniedziałek, 7 czerwca 2010

...Uśmiech :) ehehehe :] '


- Nigdy nieprzestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz,kto może się zakochać w twoim uśmiechu.
- Twój uśmiech jestwplątany w moje myśli
- Uśmiecha się.Każdego dnia. Za każdym razem dla mnie
- Twój uśmiech uzależnia,jak nic na tej ziemi
- Cały mój świat toTEN uśmiech
- I tylko twójuśmiech pcha mnie do przodu
- Na brzegu rzeki,tylko tam mogłam wspominać jego najwspanialszy uśmiech, był najlepszy.
- Z najbardziej sztucznym uśmiechem na świecie spojrzałam i powiedziałam :
”jak ślicznie razem wyglądacie.”
- Uprzejme spojrzenie i uśmiech znaczy często więcej, niż udana rozmowa.
- Uwielbiam takie dni. Sam na sam z Tobą. Z Twoim uśmiechem. Takiego Cię chcę.
- Dzięki Tobie uśmiecham się do ekranu telefonu w drodze na przystanek, doszkoły, do
domu. A ludzie tak dziwnie się patrzą. Jakby uśmiech był czymś niecodziennym.
- A na deser proponuję lody z chmur, posypkę ze słońca i Twój uśmiech do kawy
- Nie mam sił już więcej prosić o Twój uśmiech, w końcu nie tylko Twój jest takczarujący
- Nie chcę widzieć Twojego ostatniego uśmiechu...
- Brakowało jej , jego obecności jego słodkiego uśmiechu... pomimo tego żenigdy nie był jej.
- Oczy wyszły mi, gdy tylko zobaczyłam Twój uśmiech
- Bo czyj uśmiech, jak nie Twój, może mi pomóc w ciężkim dniu?
- Wiesz, że każdy Twój uśmiech poprawia mi humor?
- Cała ulica błyszczała uśmiechem tego 'typa'
- Yeah, pokaż ten uśmiech za milion dolarów.
- Zaślubiny spojrzeń i eksplozja uśmiechu w tej samej sekundzie.
- Wymienił mnie na nią, bo ładniej się uśmiecha, ma klasę i w szpilkach niechodzi jak kaleka.
- Wyglądał przepięknie-rozwiane włosy, nonszalancki uśmiech, lekkoprzygarbiony.
- A jej serce po brzegi wypełnione uśmiechem. jego uśmiechem.
- W Twoim uśmiechu jest coś, co sprawia, że myślę, że nie chciałeś naszegorozstania.
- Jesteś aniołem, którego uśmiech powoduje, że chce mi się żyć.
- Ten uśmiech był dla mnie ?
- Wiesz co?... Nawet gdyby został Ci tylko uśmiech i mały palec, byłbyś mężczyznąmojego życia.
- Ten uśmiech sprawił, że się w nim zakochałam, a była to ostatnia rzecz, naktórą miałam ochotę..
- I znów moje marzenia utopiły się w Twoim uśmiechu.
- Uśmiechnął się łobuzersko.
- Nie potrafię wyrazić jaka jestem szczęśliwa widząc jak znowu się uśmiechasz.
- Tak, to ja jestemtą sentymentalną idiotką, która oddałaby miliony za Twój uśmiech.
- Bo najlepsza jegocecha – to, że pięknie się uśmiecha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz