środa, 16 czerwca 2010

...Wulgarne '


- Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty…

- Zamiast popularności...dbaj o szacunek suko.

- Pij będziesz łatwiejsza... - Ja jestem łatwa tylko z Ciebie taka pizda...:)

- Nigdy nie było czysto, a jak się jebało, to wszystko..

- I czuję się kurwa całkiem żałośnie, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę..

- Nie widzisz jak spierdala nam szczęście?

- Na chuj mi twoja miłość.?!

- Niech spierdala każda cząstka Ciebie!

- Bo wszyscy jesteśmy stworzeni kurwa mać do szczęścia!

- Gdzieś ty kurwa był jak rozum rozdawali?

- Jeśli świat zrobi ze mnie dziwkę, to ja zrobię z niego burdel.

- I mam Cię juz w dupie! - Tak to jest tupet!

- Głos pokolenia, co ma dość pierdolenia

- Więc spierdalaj grzecznie z mojego świata.

- Jeśli urodziłaś się suką to księżniczką nie zdechniesz!

- To moja bajka, a ty z niej wypierdalaj!

- Ej słuchaj pierdole już twój pieprzony cynizm

- Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?

- Przestajesz mnie fascynować, zaczynasz wkurwiać.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz