poniedziałek, 14 czerwca 2010

...Piękne Chwile '


- Piękne chwile, ulotne jak motyle
- W życiu piękne są tylko chwile
-Życie jest piękne dzięki chwilom które nigdy się nie powtórzą
- Są chwile, których nie potrafimy zapomnieć
- Chwile, gdy różową słomką popijamy szczęście
- Tak piękne chwile spędzone z Tobą zatrzymane na zdjęciu schowane głęboko w sercu
- Zabawnie tak oddychać przez różową słomkę
- Te chwile jak dziś pamiętam, na zawsze w moim sercu, zostanie tam iskierka uczuć
- Chwila z Tobą sprawia, że wierzę w wieczną miłość
- Niektórzy ludzie staja się naszymi przyjaciółmi i zostają na chwile, zostawiając piękne ślady
w naszych sercach
- W kolorach tęczy, tańcząca wśród kropki nowojorskiego deszczu
- Tam, gdzie anioły czytają mi bajki
- Czy zdołam zatrzymać czas w tej samej minucie?
- Każdy kolejny dzień jest powtórzeniem mojego szczęścia
- Niech nic nie przyśpiesza, tak jest dobrze
- Niech świat się zatrzyma, bo jestem szczęśliwa
- Żyj przy mnie choć chwilę, ja tą chwilą będę żyć
- A oni przytuleni jakoś niezwykle tak, jakby miał utlenić się nagle świat
- Dziwnie kurczą się ulice, kiedy całujesz moje usta
- Jesteś obecny w każdej chwili mojego życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz