wtorek, 15 czerwca 2010

...Samotnośc '


- Nie Jestem Jak Agentura Zbytnio Towarzyski... Jestem Bliski Dla Bliskich...
- Mimo wszystko...Chce wtulic sie w ramiona smierci!!!
- przytul mnie i nie mów nic...
- Jestem tu, lecz czy Ty tego chcesz...
- Nie Możemy Nikogo Zmusić Do Miłości, Ale Możemy Sprawić, Żeby Nas Pokochano...
- Najbardziej boli to w co się uwierzyło, a co stało sie kłamstwem.....
- Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć..
- tam gdzie wczoraj żyła rozkosz dzisiaj trzaskały drzwi
- jestem zamknieta w czterech scianach i walcze z przeszloscia:(
- ... i znów ja, ta jedna, która niedaje rady, jestem jak powietrze...;(
- NaJgOrZeJ JeSt ByĆ NiKiM dLa KoGoŚ KtO JeSt dLa CiEbiE WsZyStKiM
- Zagubiona We Własnych Myślach ...Zagubiona W Marzeniach
- ponura rzeczywistość:(
- "Skazany na cierpienia duszy ... jak osaczony samotny wilk...;[
- Zgasiłeś Mnie Jak świeczkę.. Jednym Podmuchem tak Szybko,Niewinnie..
- Ufa tym,co nie warci ufania, kocha tych co nie warci kochania.
- Gdy wyschną już moje łzy
ktoś inny zacznie płakać.
dlatego ziemia pod nami nigdy nie wyschnie
- ` żyjemy osobno..
, a miało być tak pięknie.
- ` ...Niedostępna! ...Nieosiągalna! .
..Nieobecna! ...Nienamacalna!
Po prostu samotna.! ; (
- ` Chyba jestem niepotrzebna. Jest mnie coraz mniej.
- W pochłaniającej wszystko pustce samotności..
- Dopiero w samotności człowiek jest naprawdę sobą.
- Na pustyni jest się trochę samotnym. Równie samotnym, jak wśród ludzi...
- SaMoTnE UmIeRaNiE JeSt lEpSzE Niż SaMoTnE PrZeżyWaNiE

1 komentarz: