niedziela, 20 czerwca 2010

...a Tu macie takie bardziej `OrGinAlNe` :)


1. Biegnę boso, w zimnym deszczu, tworząc mrówką tsunami z kałuży. Ale to nie ważne. Najważniejsze dokąd biegną.. a biegnę w twoje ramiona!

2. Wredni rodzice znów wywietrzyli mi pokój. Twój zapach coraz bardziej się ulatnia.

3. I.. ślubujesz mi uśmiech przy kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę?

4. Bądź sceptyczny jak ktoś obiecuje ci niebo na ziemi.

5. Odkładam wieść o rozstaniu na później, jutro ci powiem jak cię nie lubię!

6. Bo.. ja zamiast baranów liczę przed snem złamane serca.

7. Syndrom odstawienia snu.

8. Jakże często śnimy o tych przez których nie możemy zasnąć.

9. Wytrzyj usta z marmolady, wyjdź z domu i podbijaj świat!

10. Jesteś jej winien niebo, z dostawą pod jej dach..

11. Notowana za marzenia, ambicje i niespełnione miłości.

12. ..paznokciem na szybie, przez mgiełkę oddechu..
skrobałam twe imię.

13. Marzę by dotknąć szczęścia palcami..

14. ' smutek mam we krwi.

15. Przecieram oczy ze zdziwienia. Miłość z moich snów jest przy mnie.

16. W twoich oczach wiedzę rzeczy niemożliwe, rzeczy niepojętne i niezrozumiałe.

17. Ej! Złap mi szczęście. Największe, najcięższe.

18. Czekolada o smaku cytryny.
Cytryna o zapachu czekolady.

19. Nie okazał się dość elegancki, by umrzeć z żalu po jej stracie.

20. ..on dał jej 6 róż.. jedna z nich była sztuczna.. powiedział, że kiedy ostatnia róża zwiędnie
- przestanie ją kochać. <3

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń