wtorek, 15 czerwca 2010

...Tęsknota '


- Myślę... Tęsknię... Kocham... O tobie... Do Ciebie... Ciebie.
- Myślami koło ciebie,w snach tylko ty ale gdzie jesteś..?chcę czuć...
- Tęsknota jest największym z głodów - niezaspokojona potrafi zabić
- Wierzę, że jeszcze spotkamy się, w kolejnym życiu odnajdę cię..
- Myślałam ze to koniec a dalej czuje to samo
- Brakuje czasem słów by mówić jak smutno jest gdy Ciebie brak
- Tęsknota Jest Piękna Jeśli ma się za kim Tęsknić
- tęsknota niszczy mój świat...
- Umiejętność życia w samotności jest cnotą...
- A miało być tak pięknie, to dla wszystkich ludzi, za którymi tęsknie...
- Kochanie jak mi Ciebie perfidnie brakuje
- Chciałabym by wróciły te chwile kiedy byłeś tak blisko mnie..
- Nawet niebo jest piekłem bez Ciebie
- Są takie dni kiedy wiatr,kiedy deszcz,kiedy tęsknie do Ciebie.

2 komentarze:

  1. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub WHATSAPP; ( +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. Postępowałam zgodnie z jego instrukcjami, aby odzyskać moją ukochaną, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, bo teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. Skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB Przez WhatsApp na: ( +2348104102662 ). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń