czwartek, 17 czerwca 2010

...Miłosne Smsy '


- Naleciała mnie pokusa,
aby wysłać Ci całusa,
tylko szkoda, że tą drogą
pocałunki dojść nie mogą

- Niech nasz cudowny romans się nie kończy,
niech nas amor na zawsze połączy,
bo gdyby Ciebie nie było,
to życie dla mnie cały sens by straciło.

- Nie obiecuję ci wiele...
Bo tyle co prawie nic...
Najwyżej wiosenną zieleń...
I pogodne dni...
Najwyżej uśmiech na twarzy...
I dłoń w potrzebie...
Nie obiecuję ci wiele...
Bo tylko po prostu siebie...

- Ruszył...w prawo,lewo,teraz prosto
skrzyżowanie:jedno,drugie...
jest coraz bliżej,tuż za Tobą,odwróć się i łap!
Poczułeś?
To był całus ode mnie

- Jak zapach konwalii pobudza marzenia
tak ty przyjmij od nas gorące życzenia
zdrowia szczęścia dużo wrażeń
i spełnienia wszelkich marzeń.

- Wystarczy jedno słowo, aby szczęśliwym być.
Wystarczy jeden uśmiech, by mieć dla kogo żyć.
Wystarczy jeden dotyk, by serce z sercem spleść
Wystarczy miłość złota, by życiu nadać sens
Dziękuje Ci...

- 100 całusów z rana + 2 do śniadania + 2 na potem
i 2 z powrotem, to wszystko razy 2
na miły początek dnia...

- Kocham Twe usta
Kocham Twe oczy
Kocham Cię całego,
bo jesteś uroczy.

- Dziś nareszcie poczułem się cudownie
kiedy przytuliłaś się Księżniczko do mnie.
Chciałbym co dzień przytulać się do Ciebie
Tylko wtedy czuje się jak w niebie.
Dziś też zrozumiałem, że warto czekać
i choć jest ciężko od miłości nie uciekać.
Jestem pewny, że zaczniemy wszystko od nowa
i będzie jak kiedyś, już spokojna o to moja głowa.
Głowa i umysł już spokojny i tego pewny
lecz serce krwawi z tęsknoty bez przerwy

- Choćby cały świat uległ zmianie,
ja Ciebie kochać nie przestanę!
Choćby kwiatki zaczęły ćwierkać jak wróbelki,
a kaktusy chodzić i nosić szelki! :)

- Mam zimne rączki,
mam zimne uszka,
więc przytul mnie mocno do swego serduszka

- Przesyłam Ci buziaczka,
lecz tylko słowami,
bo jesteś za daleko by dać ci ustami.
Pisze do Ciebie, bo jest mi smutno...
bo nie zobaczę cię dziś ani jutro !

- Z soboty na niedzielę tak mi się przyśniło:
Że moje serce blisko Twego było.
Lecz gdy ranek nastąpił mój Boże kochany,
Zamiast blisko Ciebie, byłam blisko ściany.

- Nic nie słychać w krąg innego,
tylko: Dziś Dzień Walentego!!!
Każdy wysłał liścik swój,
a ja ciągle nosze mój.
Boje się go wysłać Tobie,
ciągle myślę co on powie.
Czy go podrze, czy wyśmieje,
czy dla niego ja istnieje.
Może tak, a może nie,
jednak wiedz, że KOCHAM CIĘ

- Jestem małym duszkiem,zero kilo ważę
i do twej komórki bez pytania włażę.
Pilnuj tego eska niech się on nie zgubi,
bo napisał go ktoś, kto Cie bardzo lubi.

- Wielkie jest szczęście,gdy pośród czarnego błota znajdziesz kamyk ze szczerego złota.
Lecz jeszcze większe, gdy w bezmylśnym tłumie
znajdziesz człowieka, który Cię pokocha i zrozumie!

- Gdy nie można zasnąć liczy się owieczki,
gwiazdeczki i inne bajeczki...
Ja proponuje Tobie, abyś policzył,
ile to buziaków ode mnie dostaniesz ,
gdy po cudnej nocce rano sobie wstaniesz.

- Kocham kwiaty i obłoki,
kocham cały świat szeroki,
kocham wciąż gwiazdy na niebie
lecz najbardziej kocham.. Ciebie!

- Jesteś moim skarbem miłym.
Moim miłym światem uczuć.
Cichą wyspą w oceanie i wspomnieniem miłych przeżyć.
Jesteś moim drugim życiem, moim snem po środku nocy.
Mą księżniczką, która dla mnie jest jak dzień przez który kroczę.
Jesteś dróżką w którą wchodzę i ucieczką w samotności.
Cichym kątem, gwiazdką w nocy, małym drzewkiem gdzieś na drodze.
Jesteś echem mego serca, głosem mojej duszy cichym.
Moim smutkiem i radością.
Jednym słowem-JESTEŚ WSZYSTKIM!

- Gdy me oczy ujrzały po raz pierwszy Twe ciało
To serce w rytm miłości zapukało !
Ja zdziwiony do jego wnętrza zajrzałem
i od razu to zrozumiałem..
że w tej pięknej kobiecie się zakochałem!
Od czasu dłuższego ono bije już tylko dla kogoś kochanego!
A teraz gdy tęsknie serce szuka serca Twojego...
i czeka na moment gdy znów będzie blisko niego...
Bo teraz one dwa tworzą właśnie to jedno,
to jedno co miłości skrywa piękno..
i pragnę by te dwie połówki nigdy się nie rozstały...
By w tej miłości już na zawsze trwały..

- Jesteś bliską mi osobą.
Krótko mówiąc-KOCHAM CIĘ.
Chcę być zawsze tylko z Tobą.
Twą bliskością cieszyć się.
Pragnę patrzeć jak się śmiejesz.
I jak gonisz smutku łzy.
Uwierz proszę, że istniejesz
w moim sercu tylko Ty!!!

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń