środa, 16 czerwca 2010

...Słodziutkie Smsy ;]] '


- Chcę cię Zjeść
Mmm . ;**

- Fajniutki jesteś słodki jak cukierek,
ciepły jak sweterek,
miły jak misiaczek,
mały jak robaczek,
wszystko to razem do kupy,
kawał z Ciebie fajnej du….

- Jeśli Cię ranie zadzwoń na-999
Jeśli Cię rozpalam zadzwoń na-998
Jeśli się mnie boisz zadzwoń na-997
Jeśli tęsknisz napisz do mnie

- Puk,puk,kto to?
To ja Twoje złoto!
Przyjmiesz mnie do swojego serduszka,
będę dla Ciebie słodka jak jesienna gruszka,
będę Cię tulić i pieścić,
byś mnie mógł w swych ramionach zmieścić!

- Jak wiesz kto to taki,
to dostaniesz dwa buziaki,
a jak zgadniesz, że to ja
to dostaniesz jeszcze dwa

- Gdybym mógł Twe serce skruszyć,
na kolana bym się rzucił.
Bo dziś serce moje
bardzo kocha serce Twoje,
zatem grzecznie obiecuję,
że nie minie to co czuję!!!

- Witam Ciebie drogi misiu,
chcę podrapać Cię po pysiu.
Buzi dam Ci i przytulę,
tylko napisz do mnie czule

- Za kazdym razem kiedy o tobie mysle maluje gwiazdke....wiesz ile juz mam? Mam juz swoje niebo....

- jerzeli tej nocy gdy bedziesz spac poczujesz podmuch wiatru na szyji nie musisz sie bac to tylo moj buziaczek ktory dotarl na miejsce przeznaczenia

- Idzie raczek nieboraczek... To co niesie to buziaczek :* Wzial ode mnie by dac Tobie. Jak Ci nie da ja to zrobie :)

- Nie znam słów tak pięknych, którymi mógłbym Cię opisać. Nie znam zjawisk tak cudnych, do których mógłbym Cię porównać. Słowo piękno nazbyt jest ubogie, aby w pełni oddać twą urodę. Słowo cudowna znaczy zbyt mało, by określić dobroć Twą całą.

- patrzec na ciebie to za malo, na ciebie trzeba sie wpatrywac nie zamykajac przy tym oczu by nie stracic tak pieknego widoku

- Jesteś słońcem w czasie burzy, parasolem w czasie burzy, w skwarze lata ochłodzeniem, w zimie ciepłym przytuleniem, w huraganie mnie ratujesz, we mgle drogę mi wskazujesz. Wiem że słońce jest na niebie kiedy mam przy sobie Ciebie:)

- Dziś Diabełek dla Aniołka śle buziaków pełną moc by Aniołek był cieplutki w tą dzisiejszą chłodna noc.

- Ja Cie kofac lubic i sianowac,ja Cie siesiemesami denelwowac, ja to lobic specjalnie i nachalnie bo nolmalnie kocham Cie totalnie;*

- Sny są po to by nas kusić,sny do grzechu chcą nas zmusić,sny są w raju i w lóżeczku-więc śnij o mnie mój koteczku!

- Cukier?... Nie? Czekolada?... Nie? Nich pomyśle... Miod? HMMM...nie ?!? kurczę!!!! Ja nie znam nic słodszego od Ciebie ;)

- Dotknąć Cię pragnę, poznać Twoją skórę, zapach Twój wdychać, przytulać czule. Chcę Cię całować, Tobą się cieszyć, z Tobą dzielić niebo i z Tobą w nim zgrzeszyć.

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń