środa, 16 czerwca 2010

...Smsy Na Dobranoc '


- Buziaczek w pysia, dla mojego misia,
spij sobie słodko Ty moja maskotko,
kilka pieszczotek przesyła Twój kotek

- Nie potrafię wierszy pisać.
Ale może tylko dzisiaj...
Czasem w głowie mam przebłyski,
ale nowy dzień już bliski.
Więc już myśleć dziś nie mogę.
Bo się zsuwam na podłogę...
Niech Aniołek idzie spać.
Jak wiersz będzie - dam Ci znać..

- Pod kolderke wejdz szybciutko i wygodnie poloz sie,
zamknij oczka, pomysl o mnie a ja zaraz zjawie sie.
Twym snem bede az do rana,
w ktorym nie ma zbednych slow,
bedzie milo i przyjemnie,
blisko Ciebie bede znow!

- Sen już puka do twych drzwi, otwórz, otwórz, woła Ci,
nie opieraj sie, coś miłego czeka Cię.
Poczuj magie tego snu, ja tam czekam bo I love You.

- Myśl o mnie cieplutko błądź wzrokiem
po niebie tam świeci gwiazdka wysłana
z serduszka prosto do Ciebie... ;*

- Światło to Księżyc a Gwiazdy są Droga,
by w śnie sie połączyć ja razem z Tobą.

- Do Ciebie tego smsa piszę, niech Cię do snu ukołysze!
Tego smska poświęcam tobie, więc proszę...
zachowaj go sobie!
A gdy będziesz go czytała z rana to
nie zapomnij o tym od kogo go dostałaś!

- Chcę być poduszką którą przytulasz.
Chcę być kołderką co Cię otula.
Chcę być łóżeczkiem na którym śpisz.
Chcę bardzo blisko Ciebie być.

- Pierwszy Miś już dawno śpi,
Drugi zaraz zaśnie,
Trzeci tuli się do niego,
Czwarty usną właśnie,
Piątemu się kleją oczka,
Szósty się po brzuszku drapie,
Siódmy liczy złote gwiazdki,
Ósmy głośno chrapie.
A dziewiąty marzy sobie o słodkim lizaczku,
Ty jesteś dziesiąty więc się kładź Misiaczku=*

- Gdzie przychodzi ukojenie
I marzenia sie spelniaja
A gdy przyjdzie przebudzenie
Nocne elfy uciekaja.

- Wszystkie dzieci juz zasnely
W kolorowych snu poduszkach
A Ty, czemu jeszcze nie spisz?
Prosze, kladz juz sie do lozka.

- Delikatnych jak Twój dotyk, pięknych
jak Twoje oczy i słodkich jak Twój uśmiech
snów życzę Ci tej i każdej następnej nocy.

- Spij - zamknij oczka - snij, a ja bede Twym aniolem, Twa radoscia, smutkiem, zalem. Bede gwiadka na Twym niebie. Bede zawsze blisko Ciebie.

- Gdy bedzie Ci smutno i slonko przestanie swiecic na niebie, to spojrz do gory, bo jedna gwiazdka jest ode mnie dla CIEBIE!!!

- Chcac utulic Cie do snu, powiem wiele czulych slow. Wszystkie beda z serca plynac i maja natchnac Twe sny nutka mila. Snij Aneczko ma kochana, a slodkim buziakiem zbudze Cie z rana.

- Chodz pozna juz pora nastala,lecz nie taka krotka. To juz za chwil pare odlecisz na te swiaty co mozna jezdzic na jawie. A rano wstawac jak po przygodzie z usmiechem na ustach.

- Ciepla kolderka, miekka podusia, spac tylko mozna bo wiecej nic nie trzeba. Sny beda piekne i nadzwyczajne, co tylko zechcesz sie w nich znajdzie.

- Gdy noca oczka swe zamkniete masz, usmiechnieta pragne widziec Twa twarz. Chce bys piekne sny miala i rano mi o nich opowiedziala. Wiec spij slodko gwiazdko w nocy, niech Cie moc snow dzis zauroczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz