poniedziałek, 14 czerwca 2010

...Czas '


-...Zaczaruj czas - niech biegnie wolniej...
-Kiedyś chciałam zatrzymać czas... Dziś chciałabym go raczej cofnąć.
-Są chwile które w pamięci zostaną i choć czas mija one nie mijają...
-Czas maluje mi wspomnienia... :(
-Czas przecieka mi między palcami.. Wszystko minie.. Nawet ja...
-...::ŻyJe Się RaZ, UmiErA RaZ...WiĘc Po Co TrACić CzAs ? ::...
-Cały czas ktoś przeszkadza ci mieć marzenia...
-Popatrz jak czas szybko ich zmienił ...
-...będziemy tańczyć całą noc,by żyć,by czuć naszą moc...
-"Czas mnie zmienił wiara w miłość mi obrzydła.." ! ! !
-"...jej nie może tak po prostu zniszczyć czas..."
-Możesz Wszystko Mieć Ale Przyjdzie Czas-Za Łzami WOczach Wspomnisz Nas
-"...a jeśli możesz cofnij czas, pozwol być sobą sprzed lat..."
-Ukryci przed światem wierzymy, że stanął czas...
-I tak płynie czas nie dogania nas...
-aJaSieTerazBawieCalyCzas - ZapomniecChceCoLaczylo NAS
-Nasz czas jest zbyt krótki by marnować go na smutki =)
-To Co Było Już Nie Wróci... Oddałabym Wszytko By Cofnąć Czas ;(
-Na Fotografii Zatrzymam Czas, Kiedy miłość była w Nas...
-Czy warto jeszcze mieć marzenia, ze przyjedzie lepszy czas???
-Bóg widzi, czas ucieka, śmierć goni, wieczność czeka....
-Przez ten cały czas myślałam, że znam siebie.
-...czas w coś uwierzyć żyjmy tak jakby jutra miało nie być...
-Nieubłagany czas leci szybko dla osoby szczęśliwej...
-...czasami trzeba dać czasowi czas...
-Gdybym mogła cofnąć czas, pocałunkiem bym wtedy połączyła nas...
-Na Twojej Twarzy Czas Wyryje Gorzki Żal...
-...Czas nie leczy ran on tylko przyzwyczaja nas do bólu...
-Każda historia siedzi w nas...tworzysz ja ty...tworzy ja czas
-Nie rezygnujmy z marzeń ... kto wie co czas pokaże ...
-Myślę o Tobie cały czas...stracony czas...bo nie mam szans...
-Dajcie mi przestrzeń i czas, a stworzę własny wszechświat!
-\"...Zanim Czas Odmieni Cię, Ja To Zapamiętam...\"
-..."Chcę cofnąć czas, zanurzyć się w toni ciepła twych dłoni"....

1 komentarz: