poniedziałek, 21 czerwca 2010

... Zakochanie , Miłość `


- Jak mocno kochasz, tak mocno złap za rękę, czule pocałuj i nie mów nic więcej..
- ...miłość to choroba na którą nie ma lekarstwa...
- MIŁOŚĆ to wielka księga, słowo KOCHAM to jej treść, POCAŁUNEK to przysięga, a to wszystko warte ŁEZ.
- Miłość nie daje człowiekowi wyboru - przewraca wszystko do góry nogami
- Chodzi o to, że mam po co żyć dopóki Ty jesteś obok mnie
- nielegalne jest. Kochać tak jak ja kocham Ciebie.
- Twoje imię, nasze zdjęcie, małe serce na kopercie.
- W moich oczach tamte gwiazdy. Te chwile, serce z piasku na plaży
- nasze imiona wypisane na ławce Pozostaną niezniszczalne
- Czasem tęsknią, skazani na przeszłość
- Jeden dzień, kiedy coś się wali. Ona tu, a on gdzieś w oddali..
- Odbuduje to co wykradłem z twoich marzeń...
- Brak, Brak, Brak... Brak mi twych słów..
- `Czas nie goi rany..Rozdrapuję je na nowo..`
- `Zapomniałem jak się marzy..Teraz jestem z Tobą..`
- `Cały świat mam, bo mam Ciebie.`
- `Mój aniele spójrz mi prosto w oczy..`
- `Powiedz, że mnie kochasz..Tak jak ja kocham Ciebie.`
- `Cała jesteś we mnie w nocy, we dnie`
- `Całe życie me odwróciłaś na tą dobrą stronę.`
- `Czasem robię źle, ale wiesz, że kocham Cię.`
- `Słyszysz tamten huk? To me serce mówi kocham Cię, kocham Cię.`
- `Moja miłośc kończy się w nieskończoności.`
- `Przesiąknięty tym do szpiku kości, odnalazłem Ciebie.`
- `Ty pokażesz mi jak życie jest wspaniałe.`
- `Z dala od wszystkiego pójdziemy w nieznane.`
- `Będziesz moją panią, a ja panem.`
- ` Patrzę na Twe zdjęcie na mojej ścianie. TY - JA - MY kochanie`
- `Pamiętam nasze pierwsze wspólne spotkanie. TY - JA - MY i niech tak zostanie.`
- `Pamiętam także dzień z Tobą.`
- `Każdy moment, Każde uśmiechnięte, smutne chwile`
- `Gdy łzy w oczach miałaś, Będę starać się by więcej nie dać Ci powodów.`
- `Więcej nic mi się nie marzy. Tak długo jak będę z Tobą.`
- `każdy dotyk twój.. oddech twój... to me niebo.`
- `Zostań ze mną, Dzisiaj chcę być częścią Ciebie.`
- `Nauczyłaś mnie miłości, Pokazałaś mi wartości, których wcześniej nie widziałem.`
- `Moja miłość pisze, Rozpaliłaś płomień, który płonie, Dałaś światło.`
-`Kocham Cię za to.`
- `Wytłumaczysz mi co znaczy słowo miłość.`
- `Widzę radość w Twoich oczach - szczęście, które znalazłem, nie oddam.`
- `Są momenty trudne, ale się nie chowam.`
- `Przecież wiesz, ile dla mnie znaczysz.`
- `Zobaczysz, jeszcze pełno pięknych chwil przed nami.`
- `Dzisiaj sami. Tylko. TY - JA - MY i nic więcej się nie liczy.`
- `oddycham dzięki niej, bo jest dla mnie tlenem.
- `świat dziś mógłby się zawalić. do końca swych dni byłbym wtedy szczęśliwy.
- `gdybyś był na mym miejscu to byś się nie zdziwił.
- `i gdy patrzyłem na ten uśmiech i ciężko było wierzyć, że to życie a nie sen.
- `kotku. nadal kocham. <33
- `to co dajesz mi. płynie w mojej krwi
- `wszystkie szare dni zmieniasz właśnie ty
- `moment w którym ty. patrzysz w oczy mi. w moim sercu tkwi
- `patrze na ciebie. czuje klimat. nie wytrzymuje tępa.
- `chce mieć tutaj ciebie bo jesteś taka piękna
- `tak się patrzysz na mnie ze chyba to i ty wiesz
- `bo przy tobie dziś. chce tak ciągle iść
- `nieustannie wspierasz mnie
- `nadajesz życiu cel
- Jesteś dla mnie najpiękniejszą, najwspanialszą z kobiet.
- Więc kochaj mnie nie tylko dla przyjemności,
- Z Tobą chcę być już do końca, aż po sam grób.
- Ja Tobie oddaję się w całości i zrobię dla Ciebie ile tylko będę mógł.
- Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam
- Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam
- Każdego dnia, nadajesz memu życiu nowy sens, Z Tobą mogę iść po jego kres.
- Bo chcę być częścią Ciebie, jak Ty jesteś częścią mnie
- Chcę Tobie poświęcić me życie, tylko z Tobą dzielić się.
- Ja jestem tylko Twój i tylko do Ciebie należę, już na zawsze będę kochał Cię.
- Twoje gorące ciało mnie rozpala, że aż płonę
- Ja uwielbiam kiedy nasze ciała są złączone
- Uwielbiam kiedy cały w Twoich objęciach tonę
- Bo wiem, że trzymam w moich ramionach mą przyszłą żonę.
- I kocham Twój delikatny dotyk jak aksamit
- Kocham, gdy oddajesz mi w całości się nocami
- Kocham kiedy obsypujesz mnie pocałunkami
- Nie do opisania jest uczucie między nami.
- Bo moja miłość do Ciebie nie zna granic,
- Nigdy Cię nie oddam na Świecie nikomu za nic. !!!
- Ja słucham Twoich rad, dla Ciebie staram pozbyć się wad
- Bo wokół Ciebie kręci się cały mój Świat. <3

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń