sobota, 12 czerwca 2010

...Fragmenty Piosenek '


- "Życie Jest Jak Poemat, Trzeba Znaleźć Tylko Dobry Temat".;)
- "Pokonując granice własnej wytrzymałości"
- Nigdy nie wiesz gdzie miłość na wybiegu znajdzie Cię ....
- Są chwile, gdy samotnie spadam w dół,
to są dni, kiedy nie mam sił, świat pęka w pół,
i nikt nie wie kim jestem, dokąd idę, czy jeszcze,
dziś samotny, stoję przed tobą ciągle jeszcze żyje, wierzę i jestem.
- "I odzyskasz swe zagubione sny bo nie jesteś sam i nie jesteś zły"
- " .. Bo źródło miłości to Ty .<33 "
- Upadek boli bardzo.
Wiem, ale..
Wstań i walcz dalej.
- Zrób do tyłu krok,
a do przodu zrób dwa. <33 ;*
- DoOkOłA LuDzIe ChCą MnIe OcEnIaĆ, NiE WiDzĄc SeRcA, NiE WiDzĄc DuSzY..
- Szukam Cię na mapie gwiazd, które w kałuży łez odbijają się tak jasno
- "Dziś jesteśmy tymi ludźmi przed którymi ostrzegali nas rodzice"
- Miłość to nie plusZowy miŚ! Ani kwiaty! To też nie diabeł rogaty! xD
- "...ZaOpIeKuJ SiE MnA NaWeT GdY PoWoDóW BrAk..."
- Codziennie Z Życiem Walczyć Muszę
- ZabieraszMojeJa ZabieraszCiepłoMoichChwil ZabieraszKażdyDobryDzień
- JakToTrudnoWytłumaczyćTakTrudnoJestJąZdobyćATakŁatwoMożnaStracić...
- Bo we mnie jest sex co pali i niszczy.... :]
- patRz jaK wYpeŁnIa moJą dusZę ameRykAńskI stYl życIA
- "(...)ChRoŃ tO cO mAsZ, GdY tRzEbA WaLcZ i KoChAj JaK NaJmOcNiEj..."
- Czekam Na Ciebie I Będę Czekać Bo Człowiek Jest Po To By Kochał Człowieka
- OdDaM CiAłO ...
OdDaM NaWeT DuSzE...
PrZeCiEż KoGoŚ kOcHaĆ mUsZe...
- "JeSTeś MeGo ŻyCia TLeNem ... Na ZaWsze Chce Być PRZY TOBIE ..."
- Wyśpiewajmy miłość i łzy... Wyśpiewajmy wolność jak wiatr...
- ZATAŃCZMY.. ZATAŃCZMY TAK JAK JESZCZE NIKT ... ;*
- Krew i wino,
nagły blask,
gdy kochasz pierwszy raz... :*
- Każdy pracuje w życiu na sukces,
Nie robisz tak?
to rób też :)
- Nabita Fifka Zielona Rozgrywka Liga Blantowcow Kilku Sportowcow :]
- ToOnaBoginiSexu...JestNapalona...mokraNaWejściu :)
- Nauczę Cię Żyć
Jak Kochać
I Śnić...
Jak Cieszyć Się Dniem.
- hEy, hEy bOy chCeSz miEć mNie cAłą zAkrĘć mNą :D
- .."Dałem Ci wiarę,dałem Ci spokój,dałem gitarę,dałem samochód..."
- Hey CZy ty Wiesz że ja się w tobie kocham........
- ...sKrAdNę CiĘ kOcHaNiE nA pRzEcIwNy śWiAtA kRaNiEc...:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz