poniedziałek, 14 czerwca 2010

...Na Dobranoc ' :)


- Nie Bój Się, Ukołyszę Cię Do Snu ;))
- Naga, Okryta Niebem Zasypiam Tuląc Poduszkę Z Księżyca
- Zasnąć W Twych Ramionach, W Których Obronisz Mnie Przed Każdym Złem :)
- Słuchać Twego Głosu, Który Mnie Uspokaja I Do Snu Kołysze ... ;):*
- Wyłacz Swiatło, Zamknij Oczy I Śpij Smacznie-dobrej Nocy:)
- Spać => Śnić => Wstać => Żyć => Dla Ciebie :*
- Kiedy Mówisz Mi Dobranoc Boję Się Że Odejdziesz...:(
- W Jego Czułych Ramionach Szybko Przychodził Sen. <3
- Gdy Zasypiam Myślę O Tobie Hmmm? Co Mi Sen O Tobie Powie...
- Daj Mi Tę Noc, Tę Jedną Noc Xd
- A Gwiazdy Tulą Mnie Do Snu :* Przy Tobie Czuje Się Bezpiecznie :*
- Świeci księżyc kończę pisanie Całuje Twe usta dobranoc Kochanie
- Jak Trudno Mi Spać Gdy Wiem Że Ty Nie Chcesz Mnie Znać :-(
- Ksieżyc Lśni Na Niebie. A Ja Chce Przy Jego Świetle, Chce Do Ciebie :*
- Jezeli Ja I Ty To Sen To Mnie Nie Budzcie !....................
- W Krainie Gdzie Wszystko Jest Możliwe... W Krainie Snów ;*;*...
- Bede Spać, Bede Snic O Tobie Poniewaz Jestes Ciagle W Mojej Głowie;]
- ~ Codziennie Zasypiam Z Nadzieją, Że Bedziesz We Śnie Tuż Obok Mnie ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz