niedziela, 30 maja 2010

...Miłość szczęśliwa '

Pierwsze opisy :

-Słyszysz ? To nie deszcz stuka o parapet, to me serce cieszy się na Twój widok <3
-Słyszysz tamten Huk ? To me serce mówi : Kocham Cię , Kocham Cię *-:
-Na łące szukam kwiatów , które mają Twój zapach :)
-Bo Przy Tobie Powierze Pachnie Jak Mamba Malinowa <3
-Mogę dzwonić do Cibie tylko po to , By słuchać Twojej ciszy ; ***
-Zrobię wszystko po to By być blisko Ciebie !
-Bo Bez Ciebie nie ma Nas *-:
-Bo me serce Bije dla Cibie ! <3
-To dla Ciebie Me serce tak Mocno Bije..!
-Kiedy na Ciebie patrze Serce Mi staje !
-Bo ktoś sprawia ,że ten Uśmiech się pojawia :)
-Chcę być powodem Twojego uśmiech , mogę ?
-Życie stało się piękne gdy pojawiłeś się Ty :*
-Teraz wiem, że warto żyć , warto marzyć, kochać, śnić...<3
-Twój pocałunek jest jak kawałek czekolady..na jednym trudno poprzestać *-:
-Chcesz wiedziec co ja robie ? mysle o tobie ! tylko ty jestes w mojej glowie !
-A ciemność tylko z Tobą smakuje taaak słodko<33
-Uwielbiam marzyc z tobą gdy gwiazdy wychodzą...
-I należysz  do mnie, choć to nie kwestia posiadania. :]
-Zawsze na zawsze , nigdy bez Ciebie , na całe życie oddaje Ci siebie ... <3
-Nikt ze mną tak nie tańczył, nikt na mnie tak nie patrzył. *-:
-Razem znów Ty i ja szczęśliwy los połączył serca dwa <3
-Mogłabym nie spać tylko po to, żeby słuchać jak oddychasz... (; <3
-Najarani miłością , upici szczęściem <3 ;*
-Mówiąc kocham , przytulić się właśnie do Ciebie <3
-Kocham Cię namiętnie tak, jakby świat się skończyć miał... ;*
-Więc spleć palce z moimi i chodź...prowadź i daj się prowadzić... ;*
-Całe piękno jest w nas, w naszym sercu jest największy skarb. ;*
-To co dajesz mi płynie w mojej krwi...wszystkie szare dni zmieniasz właśnie ty! -Bo ona widziała w jego oczach światełko które nigdy nie zgaśnie ! ;**
-Jest ktoś, kto rozpromienia mi serce, Jest ktoś, kto daje mi szczęście:*

No to Tyle :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz